середу, 21 серпня 2013 р.

Виставкова поличка :)

Ще раз мої вітання :)
У Марини в блозі проходить цікаве завдання. Показати як будь-які Ваші роботи виглядають у інтерєрі.


В мене це камін, точніше поличка над каміном. Там є і мої роботі і доніна картина і металева троянда зроблена чоловіком мені на 8 березня н-ного року :) Прямо вистакова поличка. Спеціально не ставила, воно все там мешкає, бо місця в нас небагато :) А ще збоку(поки що на дротику на якому має висіти всітильник) повішана рамочка з фотографіями мої малят.

 Це трояндочка поближче.
Сьогодні дуже похмурий день, не рятує навіть спалах...

2 коментарі:

  1. Альбінка, який гарний у вас камін, він діючий? Уявляю як затишно взимку під каміном займаться рукоділлям чи просто читать, слухаючи потріскування багаття.
    Стільки хенд-мейдовських рамочок, нічого собі!! У чоловіка руки золоты, він у тебе романтик)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Марина, камін діючий, там топка, яка закривається. Кинеш пару дров і вся квартира за півгодини нагрівається. А як гарно зустрічати новий рік з живим вогнем :)
      Мяку рамочку та альбом мені подарували на крестини сина, а деревяну та "висячу" робила сама.
      Чоловік місцями романтик. То він може забути про річницю, а то просто так щось подарувати :)

      Видалити